Blog - WARHAMMER

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 29.

Mięcho RPGowe krwiste, czyli jeszcze więcej mrocznych motywów

22-07-2011 23:36
13
Komentarze: 5
W działach: WARHAMMER, RPG
Poruszony wpisem blogowym zigzaka wykrzesałem z siebie jeszcze trochę lekkostrawnego mroku ;)  http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/07/mroczne-motywyvol4.html

Dwa scenariusze i mroczne motywy

22-07-2011 20:10
11
Komentarze: 3
W działach: WARHAMMER, RPG
Dawno nie było aktualizacji na Dark Fantasy Role Play, ale z racji wakacji wrzuciłem kilka mniej i bardziej mrocznych kawałków.  1. Przygoda klasyczna, że bardziej się nie da:   http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/07/niewidzialny-potwor-i-magiczny-miecz.html  2. Mroczne motywy do sesji dark fantasy, odsłona trzecia:  http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/07/mroczne-motywyvol3.html  3. Pomysł na pierwszą przygodę dla nowych bohaterów - wojowników: http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/07/pierwsza-przygoda-pierwsza-krew.html

Lochy w rpg i nieco mięcha

03-03-2011 00:05
12
Komentarze: 1
W działach: RPG, WARHAMMER
Jeśli macie ochotę, to na Darkfanie znajdziecie kilka słów na temat "Małego Kisleva" (opis lokacji wraz z pomysłem na przygodę) oraz kolejny rozdział omawiający klasyczne lokacje rpg. Tym razem "logiczne lochy" i kilka pomysłów na scenariusze. Zapraszam:  http://darkfanrpg.blogspot.com/ Jeśli ktoś chciałby omówienia jakiegoś innego elementu scenografii w fantasy (zwłaszcza "dark"), to niech napisze do mnie. Jeśli stwierdzę, że podołam, wówczas coś jeszcze wysmażę. Tymczasem smacznego,  Maestro

Motywy na sesję dark fantasy

27-02-2011 13:18
10
Komentarze: 5
W działach: RPG, WARHAMMER
Wrzuciłem kilka luźnych pomysłów do wykorzystania w przygodach. Może kiedyś skorzystacie. Do przeczytania w dwóch pakietach:  http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/02/mroczne-motywyvol1.html http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/02/mroczne-motywyvol2.html

Przygoda z ludojadem

06-01-2011 20:29
8
Komentarze: 4
W działach: RPG, WARHAMMER, Horror
Nie, nie chodzi o Piranię 3D...  Jak ktoś ma ochotę to zapraszam do zerknięcia - pomysł na klasyczną przygodę dark fantasy ;-)   http://darkfanrpg.blogspot.com/2011/01/niezapomniany-smak-czowieka.html  Chciało by się powiedzieć "smacznego", ale tym razem było by to niesmaczne....  Ps.czcionka bloga nie będzie jaśniejsza, bardzo mi przykro folks ;-(

Jaskinie i góry na sesjach rpg

19-12-2010 15:44
15
Komentarze: 6
W działach: RPG, WARHAMMER
Coś dla początkujących Mistrzów Gry - omówienie jaskiń i gór. Szczypta podstawowej terminologii i trochę elementów budujących klimat.   http://darkfanrpg.blogspot.com/2010/12/speleologia-stosowana.html http://darkfanrpg.blogspot.com/2010/12/gor-pobiezne-opisanie.html

Przygoda ze szczurołapem

16-12-2010 23:28
13
Komentarze: 0
W działach: WARHAMMER, RPG
Pomysł na prostą przygodę, jakich nie brakuje na szlaku, w punkcie wyjścia oparty o starą niemiecką legendę spisaną przez Jacoba i Wilhelma Grimm.  Szczurołap z fletem jako kidnaper ;))...  Może komuś się przyda: http://darkfanrpg.blogspot.com/2010/12/szczuroap.html

Dzieci w przygodach rpg

20-06-2010 18:13
7
Komentarze: 3
W działach: RPG, WARHAMMER
Słodkie szkraby, pocieszne berbecie, urocze, małe niewiniątka… Dzieci. W ponurych światach niebezpiecznych przygód te małe istotki mogą stać się bardzo groźne albo bardzo smutne, same doświadczając potworności znanych z pierwotnych, brutalnych wersji baśni braci Grimm lub z naszej szarej rzeczywistości.  Mam dla Was garść motywów związanymi z dziećmi właśnie. Motywów mniej lub bardziej ogranych i znanych, inspirowanych różnymi źródłami. Na 1 czerwca z tym nie zdążyłem…  Zapraszam na: http://www.darkfanrpg.blogspot.com/

Bagna opisanie

15-05-2010 01:36
9
Komentarze: 5
W działach: RPG, WARHAMMER
Mokradła to obszar wyjątkowo działający na wyobraźnię, miejsce tajemnicze, zdradliwe, nieco oniryczne i nierzeczywiste, zarazem martwe i żywe, gnijące i rozkwitające. Zamglone, zamazane, bezimienne bagna to idealna sceneria do wykorzystania podczas przygód.  Poniżej, pod linkiem znajdziecie zbiór elementów, który powinien przydać się podczas prowadzenia scenariusza w takiej lokacji. To swoista (mam nadzieję) pomoc językowa – podręczne i przydatne sformułowania wspomagające wyobraźnię . Nie rozdzielam specjalnie pojęć pochodzących z różnyc...

My name is Archaon

21-04-2010 13:13
9
Komentarze: 4
W działach: WARHAMMER, RPG
To pomysł „pod” drugą edycję Warhammera - motyw, który można wpleść w przygodę jako dodatek.  Drużyna przebywając gdzieś w okolicach Gór Środkowych spotka przez przypadek samotnie żyjącego mężczyznę, pustelnika. Mężczyzna niewątpliwie ma wielką magiczną moc, otacza go aura potęgi. W jego pobliżu zakrzywiają się cienie, ciężej się oddycha, nie można znieść spojrzenia oczu eremity, nie można patrzeć na niego inaczej jak z dołu. Skąd ta suchość w ustach, skąd drżenie rąk i miękkie kolana, półmrok wokoło mimo braku chmur?  Pustelnik, człowiek w wieku trudnym do określenia, o...